اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: مردم شهرستان عسلویه به دلیل آلودگی هوا به امراض گوناگون دچار شده‌اند.
 
به گزارش سوک به نقل از فارس ، شیخ ابراهیم محمدی یکشنبه‌ شب در نشست مسئولان عسلویه با استاندار بوشهر اظهار داشت: مردم عسلویه سهم بسیار زیادی در حفظ ثبات منطقه دارند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به این مردم ارائه شود.

وی افزود: جدای از همه مسایل و موضوعات موجود در منطقه، شایسته است که خدمات متنوع‌تر و باکیفیت‌تر و بیشتری به مردم عسلویه ارائه شود.

امام جمعه اهل سنت عسلویه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آلودگی هوا در عسلویه یک معضل اساسی و مهم است که باید هم و غم مسئولان برای رفع آن به کار گرفته شود.

محمدی تصریح کرد: سقط جنین، بیماری‌های پوستی، آسم و ... از مهم‌ترین امراضی است که مردم منطقه دچار آن هستند و باید فکری اساسی برای این معضل شود.

وی بر لزوم استقرار ادارات دولتی در عسلویه تاکید کرد و گفت: مردم منطقه عسلویه برای کوچکترین مسائل اداری باید به شهرستان کنگان و یا مرکز استان مراجعه کنند که زیبنده مردم نیست و باید این مشکل رفع شود.

امام جمعه اهل سنت عسلویه افزود: در عسلویه سالها است که شاهد اتحاد و همدلی شیعه و سنی هستیم و به فضل خدا این وحدت هیچگاه به هم نخواهد خورد و مردم عسلویه برادرانه در کنار هم زندگی می‌کنند.

محمدی ابراز داشت: برخی نفوذی‌ها قصد دارند وحدت شیعه و سنی را در عسلویه خدشه‌دار کنند که هیچ زمانی به اهداف خود نمی‌رسند و مردم همواره برادرانه زندگی می‌کنند.

وی یادآور شد: از مسئولان می‌خواهیم که قدر این برادری و اخوت را بدانند و با تمام توان و ظرفیت برای رفع مشکلات مردم عسلویه گام بردارند.

تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

عکس : بابک فیروزی - تابناک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:آلودگی هوا - عسلویه - امام جمعه, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.